>İkinci mekanik saatim ve kosova saat

>

Epeyce bir düşünüp taşındıktan sonra ikinci mekanik saatimi 12 Temmuz 2008 Cumartesi günü, ikindi vakti satın aldım.

Dün Kosova Saat’e oğlumla beraber uğradım ve Aydın Bey’den 1970’lerin başında doğmuş (benimle yaşıt olmalı) bir Tissot Seven Automatic aldım (Eta 2481 mekanizma, 21 taşlı, ayrıntılar şurada).

Saatin sesi olağanüstü! Gece uyurken kulağıma yakın tutarak uyudum🙂

Tıkır tıkır çalışıyor, sağlam bir mekanizması olmalı. İçini de merak ediyorum. Uygun bir vakitte Aydın Bey’e uğrayıp saatin mekanizmasına bir göz atmak için kapağını açmasını rica edeceğim.

Ayrıca Aydın Bey’den bu bloga yazı yazmasını istedim.

Aslında isteyen herkes bu siteye yazı gönderebilir. Tarafıma bir mail atılması kâfi.


2 Yorum on “>İkinci mekanik saatim ve kosova saat”

  1. sarı_laci diyor ki:

    bu saat cok hosuma gıttı mukemmle duruyor bende mekanık saat hastasıyım gucum yettıgınce topluyorum bu saatı kaca aldınız acaba

  2. Mehmet bizansbey diyor ki:

    Merhaba,Bu saati piyasada 200-400 tl arasında (tabii mekanizması ve kasası iyi durumda olmalı) bulabilirsiniz.


Bir Cevap Yazın

