Türkiye Saat Forumu açıldı

Türkiye Saat Forumu

Başlık her şeyi özetliyor aslında. Fakat bu noktaya gelinceye kadar neler yaşandığının küçük bir özetini yazmadan geçmek olmaz.

Bugüne dek Türk saatseverlerin bilgi edineceği veya bilgilerini paylaşacağı, ortak bir paylaşımın peşinde rahatça yazışabilecekleri bağımsız bir platform yoktu. Forum.DonanımHaber.com’un sitesinde ancak arama motorlarının himmetiyle zorlukla bulunan bir köşede varlığını sürdürmeye çalışan forum benim ilk bildiğim forumdu. Düzeltiyorum aslında bir forum bile değildi sadece büyük bir forumun kenarda duran bir başlığıydı sadece. Bu başlıktan önceki başlık da anlamsız bir nedenle FDH editörleri tarafından acımasızca silindiği için ikinci bir başlık açılmıştı, bugün de devam eden bu ikinci başlık her an silineceği korkusuyla foruma özgürce bir şeyler yazmaya korkar olmuştu insanlar. O kadar da haksızlık etmeyeyim, aslında bu forumun büyük bir faydası da oldu, daha önce de yazmıştım, bu yeni bağımsız forumu oluşturan ekip arkadaşlarıyla da işte bu başlık sayesinde tanıştık.

İstanbul’da bir zirve düzenledik ve bağımsız forumumuzun fikir babası olan Mete Ağabey ile ilk kez arada bilgisayar bağlantısı olmadan tanıştık.

Yeni Galata Köprüsü altında oturmuş tatlı tatlı sohbet ederken Mete Ağabey sözü bağımsız bir site, bağımsız bir forum yapalım’a getirdi. Ben kendi adıma ikirciklenirken bir iki deneme yapıldı ve çok çalışkan bir insan olan Burak arkadaşımızın girişimiyle denemeler nihayete erdi, yuvamızı bulduk.

Türkiye Saat Forumu henüz beta aşamasında fakat şimdiden başlıklar dolup taşmaya başlamış bile.

Bu yeni ortak mecra ile bilgilerimizi ve tutkularımızı paylaşıyoruz.

Bir saatsever olarak bütün bu oluşum sürecinde canla başla çalışan arkadaşlarıma teşekkür ederim, isimlerini yazmaya gerek yok, forumu ziyaret edin hepsini göreceksiniz. Bir bilgiye mi ihtiyacınız var, herkes size yardımcı olacaktır mutlaka.

Bu arada bir de itirafta bulunayım: Dünyayı karanlık bir yer sanıyordum. Bu forumlar dolayısıyla saatsever arkadaşlarla tanıştıkça bu fikrimi sürekli tashih etmek zorunda kalıyorum. Pırıl pırıl genç arkadaşlarımla tanıştım, kadirşinas büyüklerimle sohbet ettim, onlardan çok şey öğrendim, öğrenmeye de devam ediyorum. Dostlarıma, gönlü büyük bu arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

2 Yorum on “Türkiye Saat Forumu açıldı”

  1. WATCHER dedi ki:

    Sevgili dostum, koprualtindaki sohbetten bu yana zaman ve saatler ne suratle akip gecti, o gun kafalarimizda olusturdugumuz fikirin bugun hayata gecmis ve islevsellik kazanmis oldugunu gormek cok cok hos bir durum. Yasam boylesine ilginc birsey ve yasamda arzularimizi gerceklestirmenin siniri olmadigini bir kez daha gordum, belki de saatseverlerin gonlunde yatan aslani harekete gecirdik. Hepimize hayirli olsun diyorum.Mete

  2. WATCHER dedi ki:

    Sevgili dostum, bazi uzucu ve kucuk anlasmazliklar sonucu yeniden kullanima actigimiz ilk forumumuz olan Turk Saat Forumu'nun da internet baglantisini blog'una ekledigin icin sana tesekkur ediyorum. Guzel yazilarini okumaya devam ediyoruz, kendini ozletme.


Bir Cevap Yazın

