Bitter saat!

Hep çikolota renkli bir saatim olsun istemişimdir. Belki hiç benim olmayacak böyle bir saatim, yine de uzaktan sevmeye engel değil bu durum. Hayal kurmanın önünde bir engel yok, öyleyse bitter çikolatalı olsun, olacaksa.Tag Heuer Silverstonevia http://www.watchreviewed.com 

Hep çikolota renkli bir saatim olsun istemişimdir. Belki hiç benim olmayacak böyle bir saatim, yine de uzaktan sevmeye engel değil bu durum.

Hayal kurmanın önünde bir duvar yok, öyleyse bitter çikolatalı olsun, olacaksa!

Tag Heuer Silverstone

via http://www.watchreviewed.com


One Comment on “Bitter saat!”

  1. Ali İkizkaya diyor ki:

    Bitter olsun, azar azar istendiği kadar ağır ağır lezzetle..


Bir Cevap Yazın

